A Review Of زونا

Wiki Article

● از زونا به عنوان هرپس زوستر نیز یاد می‌شود. این نوع عفونت ویروسی با بثورات پوستی قرمز مشخص می‌شود که می‌تواند باعث درد و سوزش شود.

سلام همسرم دوهفته پیش به زونا مبتلا شد که به پزشک متخصص عفونی مراجعه و دارو مصرف کرد ولی بعد دو هفته امروز دچار بی حالی و ضعیف شدید شدن آیا به خاطر زونا طبیعی است یا باید به پزشک مراجعه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

افراد مسن مبتلا به بیماری‌های تضعیف‌کننده‌ای همچون سرطان

برای دریافت نوبت ملاقات با پزشکان متخصص می‌توانید از سیستم نوبت دهی اینترنتی سایت دکتردکتر هم کمک بگیرید.

سلام من ۹ روز پیش یه چیزی مثل گزش مورچه بود روی پهلو ی راستم زد بعد بشتر شد و قرمز شد و خیلی درد میکرد و خارش داشت و الان دانه های ریز داره و خیلی خارش و سوزش داره و الان دستم هم مثل همین تازه اینجوری شده آیا زونا هست؟

اما برخی دیگر نیز می‌تواند بسیار دردناک باشد. حتی یک نسیم ملایم می‌تواند باعث درد شود. برخی افراد بدون ایجاد بثورات، درد شدیدی را تجربه می‌کنند.

بیماری زونا چیست و چگونه درمان می‌شود؟ (به‌همراه ویدیو)

به خاطر داشته باشید بیماری زونا ویکی پدیا که عفونت زونا در افرادی که قبلاً به بیماری آبله مرغان مبتلا نشده باشند هم اتفاق می‌افتد.

سوالات کاربران تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است. آخرین مقالات

در این مقاله درباره زونا، علائم، درمان و مراقبت‌های لازم می‌خوانید. برای خواندن مقاله پیش رو به ۷ دقیقه زمان نیاز دارید.

در غزه جایی برای بیمار شدن نیست. یک روزنامه‌نگار مستقل فلسطینی که برای بی‌بی‌سی کار می‌کند، از یک دختر جوان در بیمارستان گزارش داد که نیمه هوشیار روی تخت دراز کشیده بود.

● زونا یک عفونت ویروسی است که باعث ایجاد بثورات پوستی دردناک می‌شود. این بثورات بسته به رنگ پوست می‌توانند قرمز، صورتی تیره، قهوه‌ای تیره یا ارغوانی به باشند و معمولاً در یک طرف بدن ایجاد می‌شوند.

آنها همچنین در برابر ذات الریه و التهاب مغز آسیب پذیرترند، بنابراین مهم است که برای درمان زودتر به پزشک مراجعه کنند.

● از قرار گرفتن در اطراف افراد در معرض خطر، مانند افرادی که باردار هستند یا سیستم ایمنی ضعیفی دارند، خودداری کنید.

Report this wiki page